Thursday, November 19, 2009

nekad . come back.

Setelah lama mendiam kan diri . hari ni aku muncul kembali . sebab baru ada masa free nie . aku rindukan seseorang,aku sygkan seseorang yang tak pernah selama ni aku rasa happy bila dia ada dengan aku ..

mungkin sejak bulan lepas aku berkelakuan agak pelik . tapi , dia tak tahu apa yang aku fikirkan dan apa yang sedang aku lakukan . bayangan demi bayangan sentiasa bermain di fikiran aku . mengenangkan dia yang sedang kesunyian. keseorangan . tapi , sayang . percayalah. demi kau.

aku sanggup buat apa saja. cuma . percayalah , sesungguhnya aku lakukan hanya utk ko sorang . aku off handpone .sbb majuk dgn seseorang .. seseorang yang sentiasa buat aku cemburu. daripada dulu smpai sekarang. terpulanglah ,, jika itu yang buatkan kau lebih happy . aku berserah .. hanya padamu sayang.

0 comments: