Monday, June 15, 2009

huh .

Sunyi . sepi . cam tu la permulaan sekulah bermula . huh , actually ada lah kawan2 aku yang boleh teman . Dulu selalu lepak nan dia , sekarang macam tak ada harapan pulak . sbenarnya rindu jer . bukannya aku marah ke apa . Don't lah . hurmm , look like rain jer . bila hujan semuanya pergi ke tempat untuk berteduh. bila redup semua menghilangkan diri . bukan nak kata dia tak sayang aku . tapi , mungkin dah bosan kowt . ): . tak tahu lah kan .

Argghh , be like stupid guys thinking about all problem .
huh , sudah lama shah xupdate blogkan . maklum lah . macam2 dah masalah yang datang .
dari A-G tu belum masuk Z lagi .

herggg , nak wat cam mana kan Lumrah hidupkan . tuuu lah . kata org tua .

Jika Orang Yang Kita Sayang Dalam Kesunyian , Kita Sepatutnya Menemaninya .
Bukan Sahaja Menemaninya Dengan Kehadiran Kita .
Tapi Dengan Harapan,Pujian,Dan Juga Galakan !

ermm . Aku Dah lepas semua tanggungjawab aku . Aku Pun ada masalah gk . tp still diam2 je.
malas lah nak kecoh2 nih . tak ada guna langsung . Melainkan aku dipaksa untuk menceritakan.
aku akan cerita .

Tapi sorry lah . bukan sebarangan orang lah dapat dengar . :)
sooorrryy .

hurmmm . selesai ,DONE ! masalah aku yang lepas2.
Smoke,Smoke,Smoke .
ahaha ..

huittt. dah STOP. !! Sowie GENG ! bukan Takot Bini . But Pegang Pada Janji .
Lain kali nak ajak tanya WIFE aq Dulu ye .

Eerrrmm . apa lagu yea . ohh , ekonomi tengah kering kontang .
tak dapat nak belikan pape tok wife tersyg . harapan aku agar dia memahami aku ni macam mana . tapi aku yakin lah . dia still faham .. sebab,dia ni jenis memahami aku .


Done , Done ,Done .

About Sarah .
-ermm . Sarah i know u read myblog right now . sorry for everyting . i have someone yang i betul2 sayangkan . so, u g lah cari orang yang lebih baik dari i . i know all everyting yang u cerita kat abg lan . i hope u xtaruk kan apa2 harapan . sorry !

Done. Done .Done ! No PROBLEM !

0 comments: