Saturday, June 20, 2009

Petang Yang Hangat

Assalammualikum . Shah baru lepas melepaskan segala masalah diluar tadi . melepaskan segala MASALAH yang datang secara mengejut . tetapi, jika tiada dugaan dalam dunia nia . Tiadalah CABARAN . betul tak . ok shah mulakan topic shah dengan khairul punya persoaalan .

Assalammualikum Khairul .

Khairul . Putuskan hubungan yang bagaimana khairul hendak tanyakan ini .
hubungan kasih sayang bukan sahaja dengan "GirlFriend Atau Kawan-Kawan" tetapi juga hubungan dengan keluarga . tetapi walaubagaimana pun ,Shah Terangkan satu-persatu k . Khairul walaumacam mana pun . shah tidak mengenali Personaliti anda bagaimana ? tapi , Jika anda hendak putuskan hubungan bersama keluarga tersayang atau pun kawan-kawan baik Khairul fikirkan kata-kata shah ni sejenak .

"Sudahkah Khairul Memikirkan Siapa Yang Memberi Khairul Galakan Dan HArapan Di Dalam Dunia Ini Sehingga Khairul Mengerti Untuk Menaip atau Pun Teruskan Kehidupan Sehingga Khairul Sebegini Berdikari "

"Siapakah Yang Selalu Membuatkan Khairul Dalam Keadaan Tersengih Ketika Melihat Kawan-kawan Khairul Merepek "

Siapakah Mereka ?

Diatas Ini Adalah Berkenaan Dengan Keluarga Dan Kawan2 .
ini Pula berkenaan Teman Hidup Kita .

Sepatutnya Semasa berlakunya kerisi ini Khairul dengan SiDia Perlulah Membawa perkara ini kepada perbincangan . Jika Khairul ini seseorang yang pemarah atau baran. amik masa selama 2 atau 3 hari sebelum berbincang berkenaan itu . Dan jangan Sama Sekali Membuat Keputusan Semasa Dalam keadaan Marah . Persoalaan khairul Adilkah Khairul Memutuskan Hubungan dengan SiDiakan . Sebenarnya Tidak adil . Khairul Juga Manusiakan , Dan Sidia juga manusiakan. Tipulah Jika Selama Khairul Hidup Khairul tidak pernah sekali pun menipu sesiapa yang Khairul sayangkan . Bagi pendapat Shah , Khairul Perlu beri dia peluang kedua dalam menyelesaikan masalah ni . Setahu shah .

Dulu Semasa Nabi Muhammad s.a.w pernah dibaling dengan Najis ketika menyampaikan dakwahnya . sehingga lah Pada suatu masa Seluruh rakyatnya mengidap pelbagai penyakit pelik. Dan Seseorang Umat Nabi s.a.w berjumpa dengan baginda " ya rasullulah,Tidakkah ada Ubat untuk menyembukan penyakit ini , lalu baginda menyuruh menyapukan najis yang dibaling oleh org2 kafir td . Lalu Sembuh dengan keadaan baik . (kalau tidak silap shah) -Sila rujuk pada Ustaz2 dan para2 ulama,

P/S: berikan dia peluang kedua . dan lupakan about semua yang terjadi . ok . Insyallah .


0 comments: