Monday, June 15, 2009

Malam Yang Menagih Kerinduan

Jam tepat pukul 10.20pm. Still be orang GILA yang mengadap PC tanpa menekan apa2 kekunci.
huhu . Lantak lah , Hak2. Still Teringat Apa Yang Dorang Katakan ?(: .
What is more important , Saya Dengan Dia Happy .Itu Sudah Cukup bagi SESEORANG seperti saya .

Yang Lain2 tu Bia Menjadi Satu Kenangan , Dan Pengalaman ! That's Correct Right .
Bak Kata Orang Tua2.

Biarlah Pengalaman Dan Kenangan Itu Terbang Bersama Angin , Dan Doakan Supaya Angin Itu Membawa Kenangan Itu Jauh Dari Ingatan Kita.

Insyallah , Setiap apa yang berlaku mesti ada hikmat disebaliknyakan . Hanya Perlu Redo Dengan Takdir dan Dugaan Yang telah ditentukan . Kita Boleh Mengubah Takdir itu jika mahu .
Dalam Al-Quran Dan Hadis Juga Ada Menyatakan ! Sesungguhnya Kita Sebagai Hamba Dan juga Khalifah ada Hak untuk Menentukan Takdir masing2 . Cuma perlu Berusaha.

Ok . Let's story . k .

To Hanafi : assalammualikum . Hanafi . Tu boleh diselesaikan . Insyallah ! Shah cuma tolong apa yang shah tau je k. Cmni ? Hanafi bawalah girl yang jeles sangat dengan hanafi tu berbincang . bawa dengan girl yang hanafi gelarkan kawan tu sekali. berbincang dengan cara baik . Tapi, hanafi kena ingat , Biarkan Girl Yang kuat Jeles tu Masa dulu . paling lama pun 2 atau 3 hari . sebelum Hanafi berjumpa dengannya , Sedekahkan dengan Senyuman atau pun apa2 sahaja yang disukai oleh girl yang kuat jeles tu k . Hanafi juga kena bersiap sedia dengan apa sahaja kemungkinan . Seperti, Si Gadis Itu Akan Bermasam Muka Atau Pun Tidak Melihat Hanafi Dengan Pandangan Yang selalu Dilihat oleh Hanafi k . Biasanya , Gadis Bermasam Muka Tandanya Dia Masih ada perasaan Dan Sayang Pada Hanafi lagi , Bawa Berbincang Dan Terangkan satu Persatu About Semua Masalah ! Dalam Masa yang sama Hanafi juga Perlulah Bersabar Dengan apa sahaja yang ingin Diluahkan Oleh Si Gadis(Jeles) itu , sebab Ia akan Berakhir sampai disitu je . k . Lepas Si Gadis(Jeles) Itu Meluahkan segalanya ! Barulah Si Kawan Baik Hanafi Yang girl tu Berterus terang . k . Beritahu pekara Sebenar . k. Dan Akhir Sekali . Sebelum Bersurai atau pun Hendak Balik . Ucapakan Kata2 Maaf Dan Janji tidak Mengulanginya Lagi . Tapi,Hanafi kena ingat . kena pegang Janji tu . Jika Hanafi langgar . maaf la.Sebab Orang tidak akan mempercayai kata Hanafi lagi . Done. :)

P\S: Sebenarnya , Lumrah Percintaan Ada Cemburu,Ada Rasa Marah,ada Rasa Sunyi .Dan juga Ada Rasa sayang . Jika Hanafi Berterus Terang Dari Awal Kemungkinan Besar Pekara Begini Tidak akan berlaku . Tapi, Tak apa . Hanafi Boleh Belajar Daripada segala kesilapan yang hanafi Lakukan k . Semoga Hidup Hanafi Sentiasa Di berkati Oleh Allah S.W.T . Insyallah ! Itu je yang shah Mampu lakukan ! Salam Perkenalan .

0 comments: